Mały rozmiar reklamy, czyli to świetna metoda na nienachalną promocję naszego produktu czy też usługi.
Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu.
O druku i reklamie.

Co warto drukować?

etykiety samoprzylepne etykiety samoprzylepneKażda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne.
Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty.
Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów.

Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie. Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie.

Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów. A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści. Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.

Wikipedia o porównaniu CMYK do innych kolorów

Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym.
Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY.
Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np.

cięcie na gilotynach.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK

Zmiany w poligrafii

Techniki druku ciągle ulegają nowelizacją, jednak część procesów zostaje taka sama. Papier z celulozy dalej przoduje jako materiał na którym się drukuje,, ale sam proces czy użyta farba.
Procesy te tak szybko ulegają zmianom, że sami właściciele zakładów mają problemy, aby z tym nadążyć. Jednak ten postęp powoduje, że druk jest znacznie tańszy, a klienci mają możliwości zamówienia dużo mniejszych nakładów w dobrej jakości.

Dlatego też teraz prawie każda firma ma swoje plakaty, ulotki czy nawet bannery..

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne