Nie duży wymiar reklamy, czyli to świetna metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też usługi.

Dodajmy do tego stronę internetową, wizytówki oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu.

Reklama i druk.

Inwestycja w materiały drukowane

etykiety nalepkiKażda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne.
Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty.
Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów.

Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie. Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie.

Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów.

A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści.

Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.

Kwestia do nalepienia

Naklejki, czy też nalepki to dobry materiał marketingowy, bowiem nadają się one nie tylko do przyklejania na naszych produktach, ale np.
w witrynie sklepu, czy nawet na samochodzie.
Rozmaite i wręcz nieskończone możliwości kształtów i kolorów takich naklejek dają bardzo duże pole manewru dla grafika, który może puścić wodze fantazji. Większość zakładów poligraficznych nie oferuje naklejek, ale z pewnością w każdym większym mieście znajdzie się jeden lub dwa takie zakłady.
Najlepszej jakości naklejki są te drukowane w dużej rozdzielczości.

Konkurencja w poligrafii

etykiety nalepki Firmy poligraficzne co raz prześcigają się w cenach, druk staje się coraz tańszy, ponieważ drukarki dla domowych użytkowników maja coraz więcej funkcji i są coraz wyższej jakości.

Teraz dobrą drukarkę atramentową można kupić za około 300 zł i jest to ona wystarczająca do druku np.

zdjęć do domowego albumu. Ponad to nowoczesne technologie druku są bardziej oszczędne niż te sprzed 20 lat, co również oddziałuje na cenę końcowego produktu. Wiele firm dorzuca dodatkową ilość kopii druku gratis, albo oferują spore zniżki przy kolejnych zakupach.
Poszerzanie portfolio usług oraz prześciganie się w jakości druku to wszystko nabiera coraz szybszego tempa.
Z czego oczywiście zadowoleni są głównie konsumenci..

Widok do druku:

etykiety nalepki